Poročilo predsednika ZDIS - januar 2016
05.01.2016 – ZDIS; ZPIZ
Urejanje tekočih zadev na ZDIS.
Sestanek na ZPIZ-u
Prisotni s strani ZPIZ-a: Boris Gačnik, direktor invalidskega zavarovanja; mag. Dean Premik, direktor za izvedenstvo; Darka Hribar, mednarodno zavarovanje.
Ostali prisotni: Drago Novak, predsednik ZDIS in mag. Valter Adamič, predsednik MDI Goriške.
Na osnovi dopisa katerega je posredoval mag. Valter Adamič, smo se sestali na ZPIZ-u.
Valter je predstavil tezo, ki bi omogočila hitrejšo in kvalitetno pripravo dokumentacije za obravnavo po italijanski zakonodaji in s tem skrajšali postopek odločanja o pravicah iz naslova pokojninskega zavarovanja in da v postopku v Italiji nudi nevladna organizacija (DI Anmil Italija) strokovno pomoč in podporo v postopkih pred pristojno komisijo v Italiji
Zavod je izvajalec postopkov za uveljavljanje pravic na podlagi mednarodnega zavarovanja. V okviru te dejavnosti vodi korespondenco in izmenjavo podatkov v konkretnih primerih, odloča o pravicah zavarovancev, ki so bili zavarovani v Sloveniji in tujini ter izplačuje dajatve v tujino. Kot organ za zvezo z nosilci istovrstnih zavarovanj v drugih državah pa izmenjuje informacije o zakonodaji ter statistične podatke ter skrbi za organizacijo postopkov mednarodnega sodelovanja.
g. Gačnik in g. Premik ter ga. Hribar so povedali, da se je potrebno dogovoriti o tej temi v Rimu in najti kontaktno osebo s katero bo lahko ZPIZ kontaktiral.
06.01.2016 – 53. seja UO Fiesa
Seje sva se udeležila s članico UO Fiese ga. Zdenka Ornik.
Na dnevni red smo dodali 4 točko – Investicije v Hotel Fiesa s sodelovanjem najemnika.
Zapisnik 52. seje UO Fiesa smo potrdili.
Pod točko 2 smo obravnavali novo pogodbo z upravnikom kompleksa Fiesa – IMOVINO d.o.o.. Pogodba se slovnično popravi in spremeni cena storitve na 500,00 € + DDV. Sklep – pogodba se potrdi in podpiše.
Pod točko 3 smo obravnavali dopis R-IMMO-S d..o.o. z dne 3.12.2015 in sprejeli sklep, da pooblaščamo predsednika UO Fiesa, da stopi v kontakt z bivšim direktorjem banke in da se dogovori za ceno in nam poroča na naslednji seji kaj so se dogovorili. Stopiti mora v kontakt tudi z občino Piran in nam poročati.
Pod točko 4 smo poslušali najemnika g. Djurišiča glede pogodbe najema in vlaganja v Hotel. Sprejeli smo sklep, da se pripravi pogodba za najem za obdobje 10 let z eskalacijo in inflacijo.
Pod točko 5 sem podal vprašanje Komisije za socialne in zdravstvena vprašanja in želim, da dobim pisni odgovor na ZDIS. Povedal sem, da sem na prejšnji seji UO Fiesa podal vprašanje in še nismo prejeli odgovora.
12.01.2016 – ZDIS
ZDIS je izvedla usposabljanje za predsednike DI, ki imajo aktive delovnih invalidov. Usposabljanja so se udeležili: MDI Drava Radlje ob Dravi; MDI Kamnik; MDI Šaleška dolina; MDI Novo Mesto; DI Slovenska Bistrica; DI Maribor; DI Ljubljana Vič Rudnik; DI Dravograd; MDI Goriške; DI Ljubljana Bežigrad; DI Zagorje ob Savi.
14.01.2016 – ZDIS
Podpis dogovorov za mentorje delavnic ZDIS.
Sestanek na ZDIS-u z najemnikom Avtokampa Fiesa g. Šerifovskem.
19.01.2016 – ZDIS
Srečanje in usposabljanje z mentorji/mentoricami delavnic, ki se bodo v letošnjem letu izvajale v Izoli in Radencih.
Udeležilo se je osem mentorjev od devetih.
Na začetku sem vse skupaj pozdravil , zaželel srečno, zdravo in uspešno novo leto 2016, ter jim zaželel veliko uspeha pri izvedbi delavnic.
Sekretarka mag. Tanja Hočevar jih je pozdravila in povedala o naboru delavnic in da smo v mesecu juniju sprejeli izhodišča za plan za leto 2016, kjer so tudi vključene delavnice.
Romana Vidrih je poročala o izvedbi delavnic, posredovala jim je dokumentacijo v zvezi z izvedbo delavnic, predstavila jim je posodobitve v Radencih in v Izoli, posredovala jim je dogovore o izvedbi delavnic in nato smo se pogovarjali, katere delavnice bi lahko izvedli naslednje leto in o problematiki na samih delavnicah.
Razgovor s predsednikom DI Dravograd g. Slavkom Haložanom glede javnih del.
21.01.2016 – ZDIS
Usposabljanje za predsednike/ce DI, ki so v letu 2015 imeli interni nadzor.
Prisotni s strani ZDIS: Drago Novak, mag. Tanja Hočevar in Tatjana Bečaj.
Prisotni: DIO Brežice, MDI Cerknica-Loška dolina-Bloke, DI Črešnjevec, DI Črnomelj, MDI Domžale, DI Grosuplje, MDI Goriške, DIO Kranjska Gora, MDI Litija in Šmartno pri Litiji, DI Ljubljana Bežigrad, DI Ljubljana Moste Polje, DI Ljubljana Vič Rudnik, DI Pivka, MDI Ptuj, DI Tržič, DI Vrhnika, DI Zagorje ob Savi in DI Žiri.
Odsotni: MDDI Celje, DI Hrastnik, DI Ljubljana Center, ZMDI Mozirje, MDDI Šentjur,
Na začetku sem vse skupaj pozdravil , povedal sem kaj smo lansko leto videli pri internih nadzorih in na kaj naj bodo pazljivi pri delu oziroma pri pisanju planov in poročil.
Sekretarka mag. Tanja Hočevar jih je pozdravila in izvedla program usposabljanja 1.del.
Po pavzi je nadaljevala s predavanjem Tatjana Bečaj, strokovna sodelavka ZDIS, ki je izvedla program usposabljanja 2 del.
Po predavanjih so sledila vprašanja na katere smo odgovarjali.
Sestanek s predsednico MDI Cerknice-Loške Doline-Bloke ga. Olgo Otoničar in predsednikom KOO Notranjske regije g. Cirilom Podbregarjem na podlagi sklepa UO, da se pogovorimo o delu društva glede na izvedeni interni nadzor.
26.01.2016 – 5. seja KOO Obalno kraške regije
Prisotni: DIO Piran, DI Izola, DI Koper, DI Pivka, DI Ilirska Bistrica, DI Postojna, MDI Sežana, Drago Novak - predsednik ZDIS, mag. Tanja Hočevar, sekretarka ZDIS in Tatjana Bečaj, strokovna sodelavka ZDIS.
Na dnevnem redu so imeli:
1. Pregled in sprejem zapisnika 3. in 4. seje KOO Obalno-kraške regije
2. Poročanje o prazničnem bazarju v Čatežu 27. in 28.11.2015
3. Predavanje in navodila strokovne službe ZDIS-a
4. Predlogi in pobude društev
5. Razno
Na začetku so preverili navzočnost.
Pozdravila nas je predsednica MDI Sežane ga. Jelica Grmek in predala besedo predsednici KOO Obalno-kraške regije, članici UO ZDIS ga. Hildi Vuga.
Pri točki 1. so sprejeli zapisnika 3. in 4. seje KOO Obalno-kraške regije.
Pod točko 2. je ga. Vuga poročalo o prazničnem bazarju; povedala je, da so društva katera so sodelovala na prazničnem bazarju dobila pohvale in pohvale so dobile tudi koordinacije za sodelovanje na prazničnem bazarju.
Pod to točko je tudi poročala, kdaj bodo društva KOO Obalno kraške regije imela zbore članov.
Pod točko 3. sem na začetku sem vse skupaj pozdravil, povedal sem kaj smo lansko leto videli pri internih nadzorih in na kaj naj bodo pazljivi pri delu oziroma pri pisanju planov in poročil.
Sekretarka mag. Tanja Hočevar jih je pozdravila in izvedla program usposabljanja 1.del. S predavanjem je nadaljevala Tatjana Bečaj, strokovna sodelavka ZDIS, ki je izvedla program usposabljanja 2 del.
Problematiko pri izvedbi internih nadzorov ZDIS v društvih je poročala sekretarka ZDIS mag. Tanja Hočevar.
Po predavanjih so sledila vprašanja na katere smo odgovarjali.
Pod točko 4. smo dobili vprašanje, kako je s delovno skupino za pripravo meril in kriterijev za KOO. Poročal sem, da se je ta skupina sestala že 4 krat in je pripravila kriterije in tudi 2 predloga, katere bodo dobili vsa društva in bodo odločali o teh kriterijih in predlogih.
Vprašali so nas tudi kako je s delovno skupino za pripravo meril in kriterije glede financiranja društev. Odgovorili smo, da se ta skupina še ni sestala, zaradi članov te skupine. Po predavanju FIHO-ta pa bomo določili termin.
Pod točko Razno ni bilo vprašanj.
28.01.2016 – FIHO, ZDIS
Usposabljanje za predsednike/ce in sekretarke/ji invalidskih in humanitarnih organizacij, ki so organizirane kot zveze društev o pogodbeni novosti za leto 2016 in sicer »Razdelilniku« sredstev FIHO za programe, delovanje in naložbe na lokalni ravni. Priprava razdelilnika in njegovo izpolnjevanje bo potekalo preko spletne aplikacije FIHO »Razpisi«.
Predstavili so nam izpolnjevanje razdelilnika in povedali, da bomo morali do 31.3.2016 izpolniti razdelilnike vsi, ki imamo lokalna društva in ki so po sklepu FIHO-ta prejela sredstva za delovanje in posebne socialne programe.