Poročilo predsednika ZDIS - februar 2016

02.02.2016 – ZDIS

Sestanek z izvajalcem 18. revije pevskih zborov ZDIS.
Prisotni s strani ZDIS: Drago Novak, mag. Tanja Hočevar, sekretarka ZDIS.
Prisotni s strani DI Logatec: Rudolf Korenč, predsednik in Olga Mihevc, tajnica.
Dogovorili smo se z predsednikom DI Logatec g. Rudolfom Korenčem in tajnico DI Logatec ga. Olgo Mihevc o izvedbi 18. revije pevskih zborov ZDIS, ki bo 14.5.2016 v Logatcu v izvedbi DI Logatec.
Pogledali smo dogovor in se dogovorili za nadaljnje delo.

Sestanek z ga. Ljudmilo Voroš glede aktiviranja Aktiva delovnih invalidov NLB.

 

03.02.2016 – Seja KOO Podravske regije, Majšperk

Prisotni: DI Majšperk-Kidričevo, DI Slovenska Bistrica, DI Črešnjevec, DI Maribor, MDI Ptuj, MDI Ormož, Drago Novak - predsednik ZDIS, mag. Tanja Hočevar, sekretarka ZDIS in Tatjana Bečaj, strokovna sodelavka ZDIS.
Na začetku so preverili navzočnost.
Pozdravil nas je predsednik DI Majšperk Kidričevo g. Jože Rober in predal besedo predsednici KOO Podravske regije, podpredsednici in članici UO ZDIS ga. Zdenki Ornik.
Pri točki 1. so zapisnik prejšnje seje brez pripomb potrdili.
Pod točko 2. so razpravljali o sestavi in predlogu 2 variant glede koordinacij, ki jih je pripravila delovna skupina. Zavzeli so stališče, da njihova koordinacija naj ostane tako, kot je sedaj.
Sekretarka mag. Tanja Hočevar jih je pozdravila in izvedla program usposabljanja 1.del.
Med pavzo sem podelil vsakemu društvu zastavo ZDIS.
Po pavzi je nadaljevala s predavanjem Tatjana Bečaj, strokovna sodelavka ZDIS, ki je izvedla program usposabljanja 2 del.
Po predavanjih so sledila vprašanja na katere smo odgovarjali.

 

04.02.2016 – 5. seja KOO Gorenjske regije

Prisotni: MDI Kamnik, MDI Domžale, MDI Škofja Loka, DI Žiri, MDI Kranj, DIO Piran, DI Izola, DI Koper, DI Pivka, DI Ilirska Bistrica, DI Postojna, MDI Sežana, Drago Novak - predsednik ZDIS, mag. Tanja Hočevar, sekretarka ZDIS in Tatjana Bečaj, strokovna sodelavka ZDIS.
Na dnevnem redu so imeli:
1. Obravnava zapisnika 3. in 4. seje KOO Gorenjske regije in pripombe
2. Opolnomočenje invalidov za nosilce aktivnosti na DI
3. Tekoče zadeve
4. Razno
Na začetku so preverili navzočnost.
Pozdravila nas je predsednik MDI Kamnik g. Janez Sedušak in predal besedo predsednici KOO Gorenjske regije, članici UO ZDIS ga. Vidi Perne.
Pri točki 1. so imeli pripombe na zapisnike 3. in 4. seje KOO Gorenjske regije. Potrditev zapisnikov so preložili na naslednjo sejo.
Pod to točko sem imel pripombo, ker sem na 3. seji pohvalil delo tajnice ga. Joži Laharnar, da je imela vso dokumentacijo pripravljeno in izpolnjeno pri internem nadzoru v DI Tržič.
Pod točko 2. sem jih na začetku sem vse skupaj pozdravil , povedal sem kaj smo lansko leto videli pri internih nadzorih in na kaj naj bodo pazljivi pri delu oziroma pri pisanju planov in poročil (prebrati si morajo navodila in pogodbe, ki jih podpisujejo; delujemo po Zakonu o društvih in Zakonu o invalidskih organizacijah; imeti moramo Stroškovna mesta in stroškovne nosilce; določiti morate sodila za stroške elektrike, telefona, komunale, itd…, da jih vključite lahko v PSP; imeti moramo sezname uporabnikov; niste vpisovali prostovoljne ure v Letna poročila; dvojno financiranje; neurejena dokumentacija; ni zapisnikov IO in NO; pregledati morate vsebino programov katero razpošlje ZDIS po društvih in napisati kaj samo delate, ostalo morate izbrisati pri vsebini programov; imeti moramo sezname neponovljivih uporabnikov; itd.).
Sekretarka mag. Tanja Hočevar jih je pozdravila in izvedla program usposabljanja 1.del.
Po pavzi je nadaljevala s predavanjem Tatjana Bečaj, strokovna sodelavka ZDIS, ki je izvedla program usposabljanja 2 del.
Po predavanjih so sledila vprašanja na katere smo odgovarjali.
Točko 3. bodo prestavili na naslednjo sejo.

 

05.02.2016 – 1. seja KOO Celjske regije

Prisotni: MDDI Celje, MDI Žalec, MDI Šaleške doline, ODI Dravinjske doline, ODI Zgornje Posotelje, MDI Šentjur, DIO Laško, DI Rimske Toplice, ZMDI Mozirje, Drago Novak - predsednik ZDIS, mag. Tanja Hočevar, sekretarka ZDIS in Tatjana Bečaj, strokovna sodelavka ZDIS.
Na dnevnem redu so imeli:
1. Pozdrav in potrditev zapisnika zadnje seje
2. Opolnomočenje invalidov za nosilce aktivnosti na DI
3. Priprava poročil za FIHO
4. Razno
Na začetku so preverili navzočnost.
Pozdravila nas je predsednica ODI Zgornje Posotelje ga. Betka Plavčak in predala besedo predsednici KOO Celjske regije, članici UO ZDIS ga. Dragici Mirnik.
Pri točki 1. niso imeli pripombe in so zapisnik zadnje seje potrdili.
Pod točko 2. sem jih na začetku sem vse skupaj pozdravil , povedal sem kaj smo lansko leto videli pri internih nadzorih in na kaj naj bodo pazljivi pri delu oziroma pri pisanju planov in poročil (prebrati si morajo navodila in pogodbe, ki jih podpisujejo; delujemo po Zakonu o društvih in Zakonu o invalidskih organizacijah; imeti moramo Stroškovna mesta in stroškovne nosilce; določiti morate sodila za stroške elektrike, telefona, komunale, itd…, da jih vključite lahko v PSP; imeti moramo sezname uporabnikov; niste vpisovali prostovoljne ure v Letna poročila; dvojno financiranje; neurejena dokumentacija; ni zapisnikov IO in NO; pregledati morate vsebino programov katero razpošlje ZDIS po društvih in napisati kaj samo delate, ostalo morate izbrisati pri vsebini programov; imeti moramo sezname neponovljivih uporabnikov; itd.).
Sekretarka mag. Tanja Hočevar jih je pozdravila in izvedla program usposabljanja 1.del.
Po pavzi je nadaljevala s predavanjem Tatjana Bečaj, strokovna sodelavka ZDIS, ki je izvedla program usposabljanja 2 del.
Po predavanjih so sledila vprašanja na katere smo odgovarjali.
Točko 3. smo istočasno izvajali v sklopu 2. točke dnevnega reda.
Pod točko 4. ni bilo več vprašanj.

 

09.02.2016 – ZDIS

Sestanek delovne skupine za spremembo statuta NSIOS v novih prostorih DDS.
Prisotni: Boris Šušteršič, Goran Kustura, Matjaž Juhart, Dane Kastelic, Drago Novak in
Borut – pravnik.
Pregledali smo osnutek sprememb in določene popravke, da se uredijo do seje UO NSIOS.

19.02.2016 – 1. seja KOO Dolensko Belokranjske regije

Prisotni: MDI Novo Mesto, DI Črnomelj, DI Grosuplje, DI Trebnje, DI Kočevje, DI Metlika, DI Ribnica in Drago Novak - predsednik ZDIS.
Na dnevnem redu so imeli:
1. Pregled sklepčnosti
2. Pregled in potrditev zapisnika zadnje seje
3. Participacija za stroške koordinacije
4. Poročilo predsednika koordinacije Srečka Matkoviča o delovanju ZDISOpolnomočenje invalidov za nosilce aktivnosti na DI
5. Pogovor o organizaciji srečanja invalidov Novo Mesto
6. Razlaga davčne blagajne
7. Razno
Na začetku so preverili navzočnost.
Pozdravil nas je g. Alojz Golob, predsednik MDI Novo Mesto, organizator KOO Dolenjske Belokranjske regije, ki je prevzel organizacijo KOO. Predal je besedo predsedniku KOO Dolenjske Belokranjske regije, članu UO ZDIS g. Srečko Matkoviču.
Pod točko 1. so bili vsi prisotni.
Pri točki 2. niso imeli pripombe in so zapisnik zadnje seje soglasno potrdili.
Pod točko 3. so sprejeli sklep, da stroški ostanejo isti kot sedaj (3x15,00 € na vsako sejo KOO). DI Kočevje so poročali, da so na seji IO DI Kočevje sprejeli sklep, da bodo poravnali račun za toliko kot je prisotnih na seji KOO. Na koncu so sprejeli sklep, da ostanejo na istih stroških kot je bilo do sedaj in vsi so bili za to.
Pod točko 4. je poročal predsednik KOO g. Srečko Matkovič, da od zadnje seje UO ZDIS nismo imeli nobene seje, ampak, da je imela Komisija za socialne in zdravstvene programe ZDIS sejo in je sprejela, da cene za kapacitete ostanejo iste razen cen v Radencih so se spremenile.
Poročal sem o izdelavi poročil za FIHO. Pohvalil sem delo poročil za DI Grosuplje in za DI Kočevje, ki so imeli do takrat narejene. Poročal sem o slabi izdelavi poročil ostalih društev, da morajo vpisati tudi ostala sredstva, ki so jih prejeli od ZDIS, ZPIZ, občin, prispevki uporabnikov itd.. Poročila morajo imeti čimprej končana vsi, da jih na ZDIS lahko pregledajo in zaključijo.
Poročal sem, da smo lansko leto videli pri internih nadzorih in na kaj naj bodo pazljivi pri delu oziroma pri pisanju planov in poročil (prebrati si morajo navodila in pogodbe, ki jih podpisujejo; delujemo po Zakonu o društvih in Zakonu o invalidskih organizacijah; imeti moramo stroškovna mesta in stroškovne nosilce; določiti morate sodila za stroške elektrike, telefona, komunale, itd…, da jih vključite lahko v PSP; imeti moramo sezname uporabnikov; niste vpisovali prostovoljne ure v Letna poročila; dvojno financiranje; neurejena dokumentacija; ni zapisnikov IO in NO; pregledati morate vsebino programov katero razpošlje ZDIS po društvih in napisati kaj samo delate, ostalo morate izbrisati pri vsebini programov; imeti moramo sezname neponovljivih uporabnikov; itd.).
Pod točko 5. bo srečanje v Kmetijski šoli Grm Novo Mesto (Bajnof). Srečanje bo 25.6.2016 ob 11. uri.

Pod točko 7. ni bilo več vprašanj, razen za kapacitete Novega Mesta v Dolenjskih toplicah.

Točko 6. so prestavili po malici, ker je zamujal predavatelj.

 

25.02.2016 – ZDIS

Sestanek glede »Bele knjige«.
Prisotni: Mitja Žiher, vodja projekta MDDSZEM; mag. Cveto Uršič, MDDSZEM; Sanja Jablanovič, PIC; mag. Andrejka Fatur Videtič, predsednica Strokovnega sveta ZDIS; Slavko Vran, sodnik; Drago Novak, predsednik ZDIS.
Na začetku sem pozdravil vse prisotne in povedal, da bomo obravnavali dve teme sestanka:
- invalidsko zavarovanje in
- dohodnina.
Predal sem besedo g. Mitju Žiherju, ki nam je povedal, da bo ZPIZ-ov zakon odprt samo na temo invalidskega zavarovanja. Povedal je, da je delovna skupina pripravila »Belo knjigo« in da so jo dali vsem članom delovne skupine, da podajo pripombe oziroma ideje, ki se bodo upoštevale in bodo dali »Belo knjigo« v javno obravnavo cca čez 3 do 4 tedne.
Dohodnina – problematika, ki se vleče že od leta 1994.
Dogovorili smo se, da Sanja Jablanovič pripravi dopis glede sestanka in ga posredujemo na MF in na MDDSZEM.